Klant moet gemiddeld 4,5 minuut wachten

Klantensenservice of wachtservice

Vandaag melde de Telegraaf dat klanten van grote bedrijven gemiddeld 4,5 minuut moeten wachten voordat ze geholpen worden. Omdat bellers daarvoor ook nog eens gemiddeld 47 cent moeten betalen, wil het kabinet hier paal en perk aan stellen. Het betreft met name de klantenservice afdelingen van energiebedrijven en telecomoperators.

Facilitaire contactcenters vol met studenten

Deel van het probleem is dat facilitaire callcenters vol zitten met studenten. Voor hen is het een bijbaan en na verloop stroomt het personeel en de opgedane kennis gewoon weer weg. Met weer oplopende wachttijden tot het gevolg. Wordt de telefoon wel snel beantwoord dan ontbreekt vaak de kennis.

CCA roeit al jaren met succes tegen de stroom in

CCA is al sinds 1983 een relatief klein contactcenter dat met kennis en verstand van zaken de telefoon beantwoordt voor bedrijven. Opdrachtgevers waarderen de constante kwaliteit die CCA biedt en zijn bereid voor hun dienstverlening meer te betalen.

Meer informatie

Neem voor meer informatie over het contactcenter CCA contact op door het nummer op deze website te bellen of vul het formulier in.

Ja, ik wil graag informatie!

    Ik ga akkoord met de privacy verklaring.


    Privacy Overzicht

    Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.

    U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.