Klantensenservice of wachtservice
Vandaag melde de Telegraaf dat klanten van grote bedrijven gemiddeld 4,5 minuut moeten wachten voordat ze geholpen worden. Omdat bellers daarvoor ook nog eens gemiddeld 47 cent moeten betalen, wil het kabinet hier paal en perk aan stellen. Het betreft met name de klantenservice afdelingen van energiebedrijven en telecomoperators.
Facilitaire contactcenters vol met studenten
Deel van het probleem is dat facilitaire callcenters vol zitten met studenten. Voor hen is het een bijbaan en na verloop stroomt het personeel en de opgedane kennis gewoon weer weg. Met weer oplopende wachttijden tot het gevolg. Wordt de telefoon wel snel beantwoord dan ontbreekt vaak de kennis.
CCA roeit al jaren met succes tegen de stroom in
CCA is al sinds 1983 een relatief klein contactcenter dat met kennis en verstand van zaken de telefoon beantwoordt voor bedrijven. Opdrachtgevers waarderen de constante kwaliteit die CCA biedt en zijn bereid voor hun dienstverlening meer te betalen.
Meer informatie
Neem voor meer informatie over het contactcenter CCA contact op door het nummer op deze website te bellen of vul het formulier in.